Najczęstsze Pytania

Czy muszę się zarejestrować, aby dokonać zakupu?

  • Nie, aby dokonywać zakupów w sklepie internetowym agro.bolte.pl nie musisz posiadać utworzonego konta klienckiego. Pozwala ono jednak na składanie zamówień bez każdorazowego uzupełniania danych. Dodatkowo umożliwia stały podgląd zamówień. Utworzenie konta klienckiego jest zupełnie darmowe.

Jak mogę zarejestrować się w sklepie?

  • Nowe konto klienckie można zarejestrować poprzez przejście na podstronę „Moje konto” dostępną w menu, u góry strony. W trakcie rejestracji należy podać swoje aktualne dane adresowe oraz kontaktowe (adres e-mail, numer telefonu).

Co jeśli zapomniałem hasła?

  • Hasło dostępu do konta klienckiego można odzyskać. Wystarczy przy formularzu do logowania, wybrać opcję „Nie pamiętam swojego hasła” i podać adres e-mail, na który panel kliencki był utworzony. W ciągu kilku minut na ten adres e-mail zostanie wysłane przypomnienie hasła.

Czy mogę zmienić dane wpisane przy rejestracji?

  • Tak, dane adresowe oraz kontaktowe można zmienić w każdej chwili. Wystarczy po zalogowaniu, przejść do opcji „Szczegóły konta” lub „Adresy”, które dostępne są w menu bocznym.

W jaki sposób dokonać zamówienia?

  • Zamówienia należy składać dodając do koszyka interesujące nas produkty. Po wybraniu produktów należy przejść do podglądu koszyka, następnie do kasy, wybrać sposób dostawy i kliknąć w realizację zamówienia.

Czy mogę zmienić zamówienie?

  • Tak, w podglądzie koszyka można dowolnie dodawać oraz usuwać produkty.

Czy przesyłka może zostać wysłana na inny adres, niż ten który został podany przy rejestracji?

  • Tak, każdorazowo w podsumowaniu zamówienia istnieje możliwość wyboru innego adresu wysyłki, niż domyślny. Po uzupełnieniu danych i zatwierdzeniu zamówienia, zostanie ono wysłane na wskazany adres.

Czy ceny towarów podane są w netto, czy brutto?

  • Na stronie, w kartach produktów podawane są ceny brutto. Doliczony został już do nich 23% podatek VAT. Te same ceny widoczne są również w podsumowaniach zamówień.

Czy wystawiacie faktury VAT?

  • Tak, wystawiamy faktury VAT.

Co jeśli nie potrafię dobrać właściwego dla mnie ochronnika?

  • Jeśli, ktoś z Państwa nie jest przekonany lub pewny, co do wyboru ochronnika wystarczy się z nami skontaktować. Na pewno, któryś z naszych konsultantów doradzi Państwu właściwy produkt.

Co jeśli nie znalazłem interesującego mnie produktu?

  • Jeżeli nie znaleźli Państwo produktu, który poszukują to prosimy, o skontaktowanie się z nami. Prawdopodobnie będziemy w stanie sprowadzić taki towar na Państwa zamówienie.